Ciasteczka

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie. Dowiedz się więcej

Usługi i wsparcie

Zakup i wdrożenie to tylko pierwsze z etapów opieki nad klientem. Jako DPS software wspieramy klientów na każdym etapie korzystania z oferowanego przez Nas oprogramowania. Nasze Biuro Obsługi Klienta oferuje pełne, dostosowane do Twoich potrzeb wsparcie

Czytaj dalej

Chcesz zgłosić problem? Skorzystaj z formularza kontaktowego

Skorzystaj z formularza

Pakiety usług

Zalecane do realizacji prac serwisowo-wdrożeniowych, które występują w pewnych odstępach czasowych i / lub nie są pilne. Realizacja następuje po uprzednim umówieniu się na konkretny termin.

  • Umówienie daty realizacji zgłoszenia
  • Brak określonego czasu odpowiedzi
  • Pilne zgłoszenia kolejkowane jako pierwsze
Pakiety usług Symfonia ERP

Umowy serwisowe

Przeznaczone dla klientów, którym zależy na sprawnej obsłudze i krótkim czasie reakcji. W ramach umów serwisowych, wsparcie realizowane może być zarówno dla spraw bieżących, jak również aktualizacji czy prac rozwojowych przy systemie.

  • Umówienie daty realizacji zgłoszenia
  • Natychmiastowe przystąpienie do realizacji zgłoszenia w pilnych spraw
  • Specjalna skrzynka mailowa VIP
Umowy serwisowe Symfonia ERP

Aktualizacje i migracje

Przenosisz się z Symfonii 2.0 do Symfonia ERP lub 50c? Migrujesz ze starszej wersji na aktualną wersję. Zadbamy, aby Twoje przejście było szybkie i bezproblemowe

Szkolenia produktowe

Z zakresu obsługi wszystkich modułów podstawowych oraz dodatków, takich jak Produkcja, Mobilny Handel, Mobilny Magazyn, Business Intelligence.

Konsultacje

Jeżeli potrzebujesz wdrożenia i konsultacji lub zastanawiasz się jak działa poszczególna funkcja, nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji

Dodatki i raporty

Jeżeli potrzebujesz rozbudować Symfonie tak, żeby działała dokładnie jak potrzebujesz - nasz dział programistyczny jest do dyspozycji.

Biuro Obsługi Klienta
zgłaszanie potrzeby wsparcia

Pakiet usługUmowa serwisowa
Wygodne zgłaszanie
Połączenie zdalne
Szybka reakcja
Bezpośredni kontakt

Jesteś naszym klientem?

Skorzystaj ze wsparcia Biura Obsługi Klienta.
Skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza. Możesz dołączyć także pliki, które ukazują błąd.

    Załącz pliki (w formacie .jpg/.jpeg/.png)