Ciasteczka

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie. Dowiedz się więcej

Rozwiązania

Symfonia Handel i Magazyn

Symfonia Handel i Magazyn to rozwiązanie dedykowane osobom szukającym usprawnienia procesu sprzedaży. Narzędzie pozwala na kontrolę nad działem handlowym oraz magazynem z jednego miejsca. Koniec ze sprzedażą towaru, którego aktualnie nie ma w magazynie, czy sprzedaży towaru w niższej cenie, mimo zakończenia promocji!

Dlaczego warto wybrać Symfonia Handel i Magazyn?

Narzędzie Symfonia Handel i Magazyn nie tylko usprawnia procesy sprzedaży, ale eliminuje również wszelkie problemy, z którymi na co dzień borykają się osoby zajmujące się handlem. Narzędzie pozwala przyśpieszyć, rozwinąć i zwiększyć sprzedaż, dając dostęp do najważniejszych informacji w jednym miejscu. Wiele z czynności jakie oferuje rozszerzenie wykonać można z poziomu smartfona lub tabletu, co daje pełnię kontroli nad firmą, niezależnie od miejsca w którym aktualnie się znajdujemy.

Najważniejsze procesy obsługiwane przez Symfonia Handel i Magazyn:

  • Zautomatyzowany proces sprzedaży i zakupu
  • Elastyczna gospodarka magazynowa
  • Rozbudowane mechanizmy rozliczeń z kontrahentami
  • Zgodność z przepisami i bezpieczeństwo pracy
  • Dopasowanie do potrzeb biznesowych oraz integracja z rozwiązaniami dedykowanymi branży
Sprawdź pakiety

Wykorzystaj w pełni możliwości rozwiązań finansowo-księgowych marki Symfonia.

Zobacz dodatkowe, w pełni kompatybilne z Symfonia usługi dla handlu:

Analityk sprzedaży

Podejmuj przemyślane decyzje biznesowe. Zapanuj nad budżetem Twojej firmy dzięki analitykowi biznesowemu.

Mobilny Magazyn

Specjalna aplikacja na urządzenia mobilne, która pozwala na prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej z poziomu smartfona. Za jej pomocą zautomatyzujesz proces realizacji przyjęć do magazynu, zmiany lokalizacji towaru, wydań i zwrotów towaru oraz wykonywania inwentaryzacji.

Mobilny handel

Idealne narzędzie dla wszystkich pracowników sprzedaży, którzy pracują w terenie. Specjalna, dedykowana aplikacja pozwala na synchronizację pełnej dokumentacji sprzedażowej. Dodatkowo, z poziomu aplikacji można planować trasy z ich akceptacją przez przełożonego.

Obsługa E-commerce

Indywidualne wdrożenie pozwala na synchronizację Symfonia Handel i Magazyn z większością platform biznesowych, sklepów internetowych oraz menagerów zamówień. Wszystko odbywa się za pomocą interfejsu WebAPI lub prostej wymiany plików.

Wybierz idealne rozwiązanie dla siebie

Ekonomiczny
Dla kogo dobry jest ten pakiet?
EkonomicznyDla jedno oddziałowych firm handlowych lub usługowych z prostymi procesami biznesowymi i kartoteką do 1000 towarów.
Uniwersalny
Dla kogo dobry jest ten pakiet?
UniwersalnyDla firm jedno lub wielooddziałowych z rozbudowaną gospodarką do 255 magazynów. oraz zróżnicowanym asortymentem wymagającym dostosowania katalogów do indywidualnych potrzeb.
Profesjonalny
Dla kogo dobry jest ten pakiet?
ProfesjonalnyDla średnich i dużych przedsiębiorstw z wymagającymi procesami biznesowymi. Zaawansowane możliwości w zakresie wykorzystywania danych do różnego rodzaju analiz oraz najwyższa możliwość rozbudowy systemu.
Zautomatyzowany proces sprzedaży i zakupu
Elastyczna gospodarka magazynowa
Rozbudowane mechanizmy rozliczeń z kontrahentami
Zaawansowana kontrola bezpieczeństwa (podatkowego)
Pełna integracja z urządzeniami fiskalnymi
Własne pole kontrahentów i specyfikacja towarów
Elastyczne dopasowywanie procesów i raportów
Zaawansowane możliwości analityczne
Zautomatyzowana współpraca z oprogramowaniem zewnętrznym (np. własna platforma B2B)
Szerokie możliwości dopasowania systemu dla klienta
Szkolenia produktowe
Obsługa wielu firm w programie
Symfonia Asystent - panel operacyjny do zarządzania grupą firm
Integrator e-Commerce
Mobilny Handel
Mobilny Magazyn
Analityk Sprzedaży
Business Intelligence
WebAPI

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Wypełnij formularz i skontaktuj się z nami!

Przejdź do kontaktu