enova365 - kadry i płace - DPS Software
Ciasteczka

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie. Dowiedz się więcej

Rozwiązania / enova365

enova365 Kadry, Płace i HR

Dedykowane działom kadr i HR oprogramowanie enova365 to zestaw kompletnych narzędzi, pozwalających na zarządzanie zasobami ludzkimi na każdym etapie: od rekrutacji, przez zatrudnienie, aż po prowadzenie dokumentacji pracowniczej.

System ERP enova365 wspiera samoobsługę pracowniczą, oferując specjalne pulpity, zarówno dla przełożonych jak i pracowników, które dostępne są z poziomu aplikacji mobilnej.

E-teczki pracownicze
Narzędzia do samoobsługi pracowniczej
Obsługa PPK
Dostęp z poziomu aplikacji mobilnej

Zarządzanie pracownikami na każdym etapie zatrudnienia

enova365 pozwala na łatwe zarządzanie wszelkimi dokumentami związanymi z zatrudnionymi osobami, w tym umowami o pracę, umowami cywilnoprawnymi, aneksami i stosownymi zaświadczeniami.

Funkcja e-teczek pracowniczych pozwala na pełną cyfryzacje dokumentów, dzięki której papierowe dokumenty zastępowane są ich elektronicznymi odpowiednikami.

Oprogramowanie wyposażono w specjalne powiadomienia, które przypominają o zbliżających się terminach badań okresowych, wymaganych szkoleniach oraz końcach okresowych umów o pracę.

System ERP do rozliczania wynagrodzeń

Funkcja rozliczania wynagrodzeń idealnie sprawdzi się zarówno w małych jak i dużych przedsiębiorstwach.

System wyposażono w możliwość definiowania cech, które umożliwiają wypłacanie wypłat o złożonych parametrach, w tym naliczanie płac w wielu walutach.

Oprogramowanie usprawnia comiesięczne procesy rozliczania deklaracji PIT, ZUS oraz GUS poprzez generowanie e-deklaracji wysyłanych do programu Płatnik. enova365 wspiera obsługę Pracowniczych Planów Kapitałowych

Skróć kolejki do kadr z enova365

enova365 wspiera samoobsługę pracowniczą poprzez panele dedykowane zarówno pracownikom, jak i ich przełożonym.

Pulpit pracownika umożliwia składanie wniosków urlopowych oraz zgłaszanie delegacji i innych wyjść służbowych. Pulpit kierownika wysyła do przełożonego powiadomienie o złożonym wniosku i pozwala je akceptować z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej i aplikacji mobilnej.

Najważniejsze procesy obsługiwane przez enova365 Kadry i Płace:

  • Obsługa kartotek pracowników
  • Obsługa elektronicznych teczek pracowników
  • Wsparcie samoobsługi pracowniczej
  • Rozliczanie wynagrodzeń
  • Generowanie e-deklaracji
  • Obsługa PPK
  • Przeprowadzanie rekrutacji
  • Możliwość tworzenia rozbudowanych szablonów
ZłotoPlatyna Platyna
Dla kogo dobry jest ten pakiet?
Wersja dla firm wieloodziałowych, korporacji, grup kapitałowych. Dostępna wersja systemu w języku angielskim.
Rozbudowana kartoteka pracownika
Definicje własnych elementów wynagrodzenia (rozszerzona konfiguracja)
Deklaracje (PIT, ZUS, PFRON, e-deklaracje)
Importy z PUE
Rozliczanie umów cywilnoprawnych według "stawki za godzinę"
Obsługa PPK, PKZP i ZFM
Ochrona danych osobowych zgodnie z RODO
Archiwum karoteki pracownika
Definicje własnych kalendarzy (rozszerzona konfiguracja)
Mechanizmy cech oraz zadań systemowych
Wydruki
Urządzenie zewnętrzne - czynniki RCP (Rejestratory Czasu Pracy)
Automatyczne zaczytywanie plików txt z czytników RCP
Magazyn nadgodzin
Elektroniczne wnioski
e-dokumentacja pracownicza
ZZL (rekrutacja, oceny, stan zatrudnienia, ścieżka kariery)
Obsługa Agencji Pracy Tymczasowej

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Wypełnij formularz i skontaktuj się z nami!

Przejdź do kontaktu