System CRM enova365 - oficjalny dystrybutor | DPS Software Biznes
Ciasteczka

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie. Dowiedz się więcej

Rozwiązania / enova365

System CRM enova365

System CRM, który jest częścią składową oprogramowania ERP enova365, to rozbudowane narzędzie dla działu handlowego, które pozwala na zwiększenie nie tylko efektywności, ale i zysków. Rozwiązanie dostępne jest z poziomu dedykowanej aplikacji mobilnej.

Oprogramowanie ułatwia zarządzanie relacjami z klientem i prowadzoną z nim komunikację. Innowacyjnym rozwiązaniem jest generowany lejek sprzedażowy, który analizowany jest w sposób automatyczny przez samo oprogramowanie.

Dedykowana aplikacja mobilna
Automatyczna analiza lejka sprzedażowego
Pulpit kontrahenta - platforma dla klientów
Zdalne monitorowanie realizacji zamówienia

Zarządzaj relacjami z klientem z enova365

Moduł Sprzedaż i CRM pozwala na pełną ewidencję kontaktu z klientem. Poza możliwością rejestrowania zadań i zdarzeń, narzędzie umożliwia wysyłanie automatycznych powiadomień e-mail lub sms, dotyczących informacji o niezapłaconych fakturach.

Innowacyjnym rozwiązaniem jest pulpit kontrahenta, czyli specjalna platforma do zamówień dla klientów. Pulpit kontrahenta pozwala klientowi na sprawdzenie historii zamówień oraz pobranie odpowiednich faktur.

Automatyczna analiza lejka sprzedażowego

Narzędzie nie tylko pozwala na generowanie lejków sprzedażowych, ale również w sposób automatyczny przeanalizuje je za Ciebie. Rozwiązanie to wpływa na podejmowanie trafnych decyzji biznesowych i marketingowych oraz jest gwarancją tego, że komunikaty sprzedażowe trafiać będą do odpowiednich grup odbiorców. Automatyczny lejek sprzedażowy w czytelny sposób wskaże, które źródło generuje najwięcej klientów dla firmy.

System CRM w telefonie

System CRM enova365 to nie tylko narzędzie desktoptowe, ale również dedykowana aplikacja na smartfon. Narzędzie pozwala na pracę poza siedzibą firmy, niezależnie od miejsca, w którym aktualnie znajduje się pracownik z działu handlowego.

Narzędzie pozwala na dostęp do pełnej historii kontaktu z klientem, co pozwala na podejmowanie szybkich i odpowiednich decyzji podczas pracy handlowej w terenie.

System CRM enova365 - najważniejsze funkcje:

  • Ewidencja kontaktu z klientami
  • Dedykowana platforma dla klientów
  • Automatyczna analiza lejka sprzedażowego
  • System automatycznych powiadomień do klienta
  • Elastyczność i możliwość konfiguracji zgodnie z potrzebami firmy

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Wypełnij formularz i skontaktuj się z nami!

Przejdź do kontaktu